Kontaktinformation til private

Hvis du oplever udfordringer med dit anlæg, så er det vigtigt, at du kontakter det firma, som du har købt anlægget af. Er garantien på dit anlæg udløbet, anbefaler vi, at du kontakter en servicepartner. 
Nedenfor kan du komme i kontakt med de personer, der kan hjælpe med dine spørgsmål – hvad enten det drejer sig om servicering af dit anlæg, indregulering eller noget helt tredje.

Er det tid til filterskift eller har dit anlæg en "ny lyd"? Eller hvis du har et andet spørgsmål om dit Nilan ventilationsanlæg?
Så er en Servicepartner den rette at kontakte.

Rens af fx kanaler og skakte er nødvendigt for at sikre et sundt indeklima. 
Nedsat sugeevne giver øget fugtighed med risiko for skade på boligen.

Korrekt indregulering af dit ventilationsanlæg sikrer bedst muligt udbytte med lavest muligt energiforbrug.

Opstår der pludselige udfordringer med dit anlæg uden for normal arbejdstid, så har du mulighed for at få hjælp her.

Overvejer du at anskaffe et ventilationsanlæg eller udskifte det gamle, så kan du her finde vores danske forhandlere.

Hvis dit behov for ventilationsanlæg er i udlandet, så har vi også samlet et overblik over vores europæiske forhandlere.

Kig ind på vores jobside og se om der er en ledig stilling, der passer til dine kompetencer og ønsker. Eller ansøg uopfordret hos Nilan.

Nilans ledelse, stifter og bestyrelse sætter retningen for virksomheden.
Du kan læse mere om dem her.

 

Husk det lovpligtige eftersyn af din varmepumpe

Det er lovpligtigt at få foretaget årligt eftersyn på varmepumper, der indeholder mere end 1 kg kølemiddel.
Hvis der opstår en lækage eller andre uhensigtsmæssigheder, er det vigtigt, at fejlen udbedres.
Med et årligt lovpligtigt eftersyn opnår du tryghed for effektiv og optimal drift af  varmepumpen.
Indgå en aftale om service med en af Nilans servicepartnere.

Nilan A/S, Nilanvej 2, 8722 Hedensted, CVR-nr.11773397